Hidup Besar dalam Rumah Kecil: Rumah Kecil Perjalanan Kami Di Amerika Utara

Hartatanah.com – Rumah kecil yang menakjubkan ini direka bentuk untuk bergerak dan akan mengembara ke seluruh Amerika Utara! Lawatan kami ke Amerika Syarikat adalah luar biasa. Kami telah membentuk persahabatan yang luar biasa dan membuat kenangan yang akan kekal seumur hidup.

Amerika Utara berasa seperti rumah kedua kepada kami dan oleh itu cara membantu kami mengembara lebih banyak pada masa hadapan, bersama-sama dengan pasukan dari Tiny House Chattanooga (kami telah membina Rumah Kecil di atas roda!!! Rumah itu dibina pada treler dari Rumah Kecil Asas ( Treler ialah asas rumah anda, jadi terutamanya dengan rumah kecil yang mengembara seperti ini, memilih treler berkualiti tinggi adalah sangat penting.

Rekabentuk rumah kecil ini adalah kemuncak inspirasi daripada pengembaraan saya sejak beberapa tahun lalu, di mana saya telah meminjam banyak ciri reka bentuk kegemaran saya bagi rumah yang telah kami lawati dan memasukkannya ke dalam rumah kecil beroda ini. Anda boleh mengetahui lebih banyak maklumat tentang rumah ini, termasuk butiran lanjut tentang item yang terdapat dalam rumah dan pembekal